Selamat Hari IBU

on Sunday 12 May 2013

Assamulaikum, Salam Sejahtera.....

Saya dsini ingin mengucapkan selamat hari ibu kepada ibu saya yang berada berjauhan dengan saya. Saya sangat sedih kerana tidak dapat menyambut hari ibu dengan ibu saya kerana berjauhan dengan ibu saya disebabkan kerja. Saya hanya dapat mengucapkan selamat hari ibu melaluai talifon bimbit sahaja, sungguh sedih rasanya nak nangis pon ada. Tapi tidak mengapa, asalkan kita sentiasa mengingati ibu kita dan sentiasa berhubung dengan ibu kita pun sudah memadai untuk mengembirakan ibu kita. Jangan sesekali kita lupa akan ibu kita kerana ibulah yang telah menjaga kita dari kite kecil sehinggalah kita meningkat dewasa.



cuba anda bayangkan.....

 Seorang ibu tidak pernah merasa jemu menjaga anak- anak mereka walau jahat mane sekali pun anak mereka seorang ibu sentiasa sayang akan anak mereka. Jadi jangan sesekali kita derhaka kepada ibu kita kerana syura di bawah tapak kaki ibu.
ayah dan ibuku yang tersayang

Kita bernasib baik kerana masih mempunyai ibu. Cuba bayangkan macam mane perasaan orang yang tiada ibu untuk menyambut hari ibu, bertapa sedihnya mereka kerana tidak dapat menyambut hari ibu dengan ibu mereka. Jadi jangan sesekali kita lupa akan ibu kita kerana kasih ibu tiada penghujungnya.


                         SELAMAT HARI IBU
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Unknown said...

selamat hari ibu :)


14 May 2013 at 06:54

Post a Comment

 
© Jiwa Kacau [dot]com All Rights Reserved